torstai 16. heinäkuuta 2015

STEP BY STEP

Ylempi kuva otettu ennen aamupalaa.
Olen kokenut jo pitkään, että suurin kehityskohta ja heikkous ovat jalkani. En tykkää treenata niitä, en saa treenejä perille, enkä lähde salilta tyytyväisenä. Koska asiat on näin, en myöskään saa tuloksia. Melkein kahden vuoden salilla harjoittelemisen jälkeen ajatus on se, että mitään ei ole tapahtunut. Kehitystä ei ole näkyvissä. 
T. Noora puoli vuotta sitten

Tällä hetkellä olen tilanteessa, jossa voin sanoa, että olen kehittynyt. Lihakseni ovat kehittyneet sekä minä itse olen kehittynyt. Kehittynyt treenaajana. Olen löytänyt itselleni sopivan tavan treenata, ja nykyään jopa pidän jalkapäivistä. ;)

Asetin itselleni tavoitteen. Tahdon jalkoihini lihasta. Yksinkertainen, mutta konkreettinen. Halusin reisiini muotoa. Halusin, että niistä näkee, että olen treenannut. Parempi sanavalinta voisi olla haluan. Olen päässyt askeleen lähemmäs tavoitettani, olen kehittynyt ja näen kehitykseni. En voi silti sanoa, että olen tavoitteessani, koska kehitettävää löytyy aina lisää, unelmat kasvavat koko ajan, ja aina voi parantaa.

Step by step. Don't give up.
Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti