tiistai 28. heinäkuuta 2015

5 KILOA LISÄÄ

Minulle on aina ollut jotenkin hankalaa käsittää, että terveellisesti voi syödä täyttämättä sitä lautasta jokaisella aterialla samoilla raaka-aineilla. Esimerkiksi ostaessani ruokia mukaan opistolle löytyy kauppakassista aina samat raaka-aineet samoine määrineen. 5 omenaa, 5 rahkaa, 5 ananaspurkkia tms. Aamu-, väli- ja iltapalat on ne ateriat, mitkä pysyvät minulla monia kuukausia putkeen samanlaisina. Välillä testaan rahkan sekaan jotain muuta lisuketta, tykästyn ja syön siihen asti, että kyllästyn (eli kauan).

Asianhan ei tarvitse olla näin.
Olen heinäkuun ajan yrittänyt sisäistää ajatusta "aina ei tarvitse syödä samaa." Voin sanoa, että on ihan perhanan hankalaa. Tuntuu, että muut stressaavat siitä jos pitäisi syödä joka päivä samoja raaka-aineita, MINÄ STRESSAAN SIITÄ JOS EN SAA SYÖDÄ SAMAA ILTAPALAA KUIN EILEN. Tässä kun laskeskelee, niin on sitä taas syöty tuorepuuroa ainakin kolmena aamuna peräkkäin... Mutta kun on vaan niin hyvää!!!
Olen myös heinäkuun aikana nostellut ruokamääriäni sekä lisänyt välipaloja. Tavoitteena on nostaa painoa 5kiloa, siksi tämä muutos. Tällä hetkellä treenipäivinä pistän yhteensä 8 kertaa päivässä jotain suuhuni. Olen kokenut tämän määrän sopivaksi, koska kalorimäärien nosteleminen on helpompaa ja pysyn virkeänä koko ajan. :)
QuestBarit on jakaneet niin paljon mielipiteitä, että olihan sitä itsekkin pakko testata.  Yksinkertaisesti sanottuna; RAKASTUIN.

En halua, että ruokailu- ja/tai treenitavoistani otetaan mallia, koska nämä ovat asioita, mitä olen kokenut itselleni sopivaksi tai mitä tahdon kokeilla.

Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti